17.9.09

jumpe presiden

emm..nie la citer 1st aku nk letak.....
arini kira bende yg seram bg aku...
em...yela....tetiba kene lak present paper kt Presiden.

Bos paling besa lak 2...
hu hu hu...

Ngah dok lepak2 kt opis smbl men facebook..

tetiba kene pggl

CM nordin : ap DAL pagar RIDT kamu da siap ke lom?
ap: da CM, tggl nk submit je
CM nordin: owh..jap lg kamu g jumpe presiden, bentang paper 2...

peh....
masak aku.

B4 nk smbg citer...

aku citer r sket,
presiden is my bos plg atas kt KTMB .
he is previous ERL bos.

tgk muka mcm garang cuak aku
nape la aku yg kene nape x suruh org len je...
ye r...
a r kene wat paper yg B4 nie presiden
( Dato Razak Malik....dia da berenti ) reject

tp di sebab kn aku bdk br....

saya menurut perintah je la....
ha ha ha

so dtg r bilik presiden
1st time msk bilik presiden nih....

bila msk 2
punya rmi staff len ngah tggu turn nk present gak rupenye...
tggu punya la tggu..
.
smpi la turn aku tp yg best nye
aku x kene msk

CM nordin yg kene msk ha haha

tp yg best lg paper yg aku wat presiden setuju ngan jaya nye..
.
ha ha ha
o.k r ntok aku sbg bdk br kn?
kih kih........

ini membuatkn aku ntok bekije ngan lebih rajin lg
( even slalo kantoi tdo kt opis hu hu hu)


- presiden (KTMB new managing director), CM nordin ( rakan sekerja yg workaholic, seram aku tgk dier wat keje)

ni aku nk share sket...mase g jumpe presiden aku leh lak tgk mende alah nie...



Topi pasukan bomba dulu2...

ni helmet terbaru yang kerajaan Malaysia mahukan ha haha.....ni kalo pki nek moto g blk kg style gak kn?...=p




Loceng yg pnah digunakan dulu oleh KTMB

ni lak loceng. dulu mase sekolah rendah ade pki bende alah nie....lg2 time ade rancangan makanan tambahan @ RMT. dgr je bunyi loceng nie...ktorg terus lari g kantin....ye r...mkn free sape x nk...=p





No comments:

Post a Comment